Etkenblog Webmaster Çekilişi !

Yazar: Burak Şensoy Tarih: 12:34 Kategori: , , , Yorum: Yorum Yap

Merhaba Etkenblog okurları,
Sitemizde bir yarışma düzenliyoruz.Çekiliş katılmak için Katılmak İstiyorum yazmanız yeterlidir.
Yarışmaya 50 kişi katılınca yarışmaya katılım sona erecektir.Katılım bittikten en geç 2 gün sonra sonuçlar açıklanacaktır.
Bol şans :)

Yarışma Ödülleri ;
1.Kişiye PHP Kitabı (TIKLA)
2.Kişiye Uzmanından Seo Kitabı (TIKLA)
3.Kişiye Hacking İnterface Kitabı (TIKLA)

Katılımlar ;
1-mahmutcanusta
2-Resul UmutCan Coşkun
3-Tuncay Şahin
4-oyunhatasi
5-mexev
6-Emre Balgün
7-Mehmet Burak İşçi
8-Arif Hurma
9-Furkan biçer
10-Adsız - 9 Ağustos 2012 14:56
11-Adsız - 9 Ağustos 2012 15:17
12-muhammed emin köse
13-sasaleyte
14-toz66
15-Ufuk
16-kazancci13
17-Aktif Girisimci
18-Emre Can Doğan
19-OzyMozyKozy
20-omer tevfik
21-Adsız - 10 Ağustos 2012 06:28
22-Rasim Soysal
23-Admin
24-Adsız - 11 Ağustos 2012 00:41
25-Caner CANAN
26-Adsız - 13 Ağustos 2012 00:50
27-serdar tunçel
28-Sanalice
29-Oğulcan Çatal
30-Yunusemre Çelik
31-Adsız - 13 Ağustos 2012 02:49
32-Adsız - 13 Ağustos 2012 02:51
33-tarik aydin
34-arkeyan26
35-Şahin SAZ
36-Asklepion
37-batuhan saygılı
38-cetinia
39-Müslüm Gökalp Özbayraktar
40-MehmetY
41-Oğuzhan Baygül
42-Alaattin Atauçuran
43-batuhan saygılı
44-Adsız - 13 Ağustos 2012 10:47
45-Yusuf Yalçın
46-OguzhaN
47-yunus kalyon
48-Adsız - 13 Ağustos 2012 15:48
49-Yüksel Güzel
50-joker oxxi







Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Katılıyorum - optimistics@turkmmo.com

    YanıtlaSil
  2. Katılıyorum - optimistics@turkmmo.com

    YanıtlaSil
  3. @mahmutcanusta;
    Adınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  4. Katılıyorum. ravzareklam@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. @Resul UmutCan Coşkun ;
    Adınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  6. mail@tsahin.com
    Katılıyorum

    fuub nick Sahra

    YanıtlaSil
  7. @Tuncay Şahin ;
    Adınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  8. katılma istiyorum

    mail@oyunhatasi.com

    YanıtlaSil
  9. @oyunhatasi ;
    Adınız listeye eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  10. @mexev ;
    Adınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  11. Katılıyorum. emrecan_1905_1999@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. @Emre Balgün ;
    Adınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  13. @Mehmet Burak İşci ;
    Adınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  14. Katılıyorum.

    YanıtlaSil
  15. @Arif Hurma ;
    Adınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  16. Katılıyorum

    WS Nick : spacesyng

    E-Mail : spacesyng@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. @Furkan biçer ;
    Adınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  18. katılıyorum
    chorumlu_1954@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. @Adsız ;
    Adınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  20. Katılmak İstiyorum

    eroocetoo@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. katılıyorum pinoki-tr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. skapudan@gmail.com katılıyorum

    YanıtlaSil
  23. @Adsız
    @muhammed emin köse ;

    Adlarınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  24. @sasaleyte ;
    Adınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  25. Fuub.net üzerinde sitenizi görüp kısaca inceledim, güzel görünüyor. Tebrik ederim, iyi yayınlar (:

    Yarışmaya katılmak zorunda değiliz, takdir etmek ve destek olmak amaçlı yorum atıyorum.

    iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  26. Katılıyorum.Bu arada siteniz güzelmiş

    YanıtlaSil
  27. katılmak istiyorum.Muhammet ÇELEBİ TR

    YanıtlaSil
  28. @toz66
    @Ufuk ;

    Adlarınız listeye eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  29. @mexev ;
    Adınız zaten listede var. :)

    YanıtlaSil
  30. katılıyorum samet çetin villian_89@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. @kazancci13 ;
    Adınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  32. katılıyorum hakanal1@mezitli.org

    YanıtlaSil
  33. bende katılıoyurm
    mail hakanal1@mezitli.org

    YanıtlaSil
  34. @Aktif Girisimci ;
    Adınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  35. katılıyorum :) email adresini görüyorsunuzdur zaten panelden.

    YanıtlaSil
  36. @Emre Can Doğan ;
    Adınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  37. Katılıyorum ozimozikozi@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. @OzyMozyKozy ;
    Adınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  39. katılıyorum rekonline43@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. katılıyorum rekonline43@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. @omer tevfik ;
    Adınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  42. katılmak istiyorum.
    info@oyunariyorum.net

    YanıtlaSil
  43. katılmak istiyorum
    info@oyunariyorum.net

    YanıtlaSil
  44. @Adsız ; Adınız listeye eklendi.
    @Çağrı Üçkan ; 1kere katılabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  45. Katılmak istiyorum.

    rasimsoysal143@gmail.com

    ismim: Rasim Fatih Soysal

    YanıtlaSil
  46. Katılmak istiyorum.

    İsmim: Rasim Fatih Soysal
    E-mail: rasimsoysal143@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. @Rasim Soysal ;
    Adınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  48. Katılıyorum - destek@galatasaray.li

    YanıtlaSil
  49. katılıyorum

    Nurettin Tekin

    nurettintekin4747@gmail.com

    YanıtlaSil
  50. @Admin
    @Adsız

    Adlarınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  51. Katılıyorum ,
    closer_00@hotmail.com

    YanıtlaSil
  52. @Caner CANAN ;
    Adınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  53. Çekilişe katılmak istiyorum.
    anilder@yandex.com

    tesekkürler

    YanıtlaSil
  54. Katılmak İstiyorum

    serdartncl@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. Çekilişe Katılmak istiyorum

    admin@sanalice.com

    YanıtlaSil
  56. @Adsız
    @serdar tunçel
    @Sanalice ;

    Adlarınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  57. Katılıyorum. - ogulcancatal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  58. @Oğulcan Çatal ;
    Adın listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  59. Katılıyorum
    ynsemrecelik@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  60. @Yunusemre Çelik ;
    Adınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  61. Katılıyorum :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  62. Katılmak istiyorum. Teşekkürler..

    Lacivertgibi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  63. @Adsız
    @Adsız ;

    Adlarınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  64. Bende katılıyorum -tarikkaydin@outlook.com

    YanıtlaSil
  65. @tarik aydin ;
    Adınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  66. mrb bende katılıyorum
    mail hakanal1@mezitli.org

    YanıtlaSil
  67. Yarışmaya katılmak istiyorum
    mail: sahinsaz@mail.com.tr

    YanıtlaSil
  68. @arkeyan26 ;
    Adınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  69. Katılmak istiyorum. ahmetkayisli4@gmail.com

    YanıtlaSil
  70. @Şahin SAZ
    @Asklepion ;
    Adlarınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  71. batuhan saygılı13 Ağustos 2012 05:29

    batuhan saygılı katılıyorum

    YanıtlaSil
  72. Katılıyorum mgokalpozbayraktar@msn.com

    YanıtlaSil
  73. Nick : MehmetY

    MSN: hacktor_@w.cn

    YanıtlaSil
  74. @cetinia
    @Müslüm Gökalp Özbayraktar
    @MehmetY ;

    Adınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  75. Oğuzhan Baygül13 Ağustos 2012 07:12

    Katılmak İstiyorum oguzhan_baygul@hotmail.com

    YanıtlaSil
  76. Katılıyorum. Mail adresim : atucurann@gmail.com

    YanıtlaSil
  77. batuhan saygılı13 Ağustos 2012 08:10

    batuhan saygılı

    email adresim : batuhansaygili@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  78. @Oğuzhan Baygül
    @Alaattin Atuçuran
    @Batuhan Saygılı ;

    Adlarınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  79. Nick: E3FN

    freehosting1@windowslive.com

    YanıtlaSil
  80. @Adsız ;
    Adınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  81. Eklerseniz Seviniriz.
    Bilgilerimi Özelden Atmıştım..

    YanıtlaSil
  82. @Yusuf Yalçın ;
    Adınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  83. Katılmak İstiyorum - mykalyon@hotmail.com

    YanıtlaSil
  84. @OguzhaN
    @yunus kalyon ;

    Adlarınız listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  85. Katılıyorum - memo_abcc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  86. Katılmak istiyorum - yuqselx@gmail.com

    YanıtlaSil
  87. 48i alayım teşekkürler

    YanıtlaSil
  88. Eray (oxxi.net)13 Ağustos 2012 15:51

    Katılmak İstiyorum

    YanıtlaSil
  89. Katılmak İstiyorum

    YanıtlaSil
  90. @joker oxxi ' ye kadar eklenmiştir. Yarışma başvuruları bitmiştir...

    YanıtlaSil
  91. Umutcan Alparslan19 Ağustos 2012 17:34

    Katılıyorum

    YanıtlaSil