Etkenblog 29 Ekim Çekilişi

Yazar: Burak Şensoy Tarih: 07:42 Kategori: , , , , , Yorum: Yorum Yap

YETERLİ KATILIM SAĞLANAMADIĞI İÇİN ÇEKİLİŞ İPTAL EDİLDİ

Merhaba,
29 Ekim Cumhuriyet Bayramı için sitemizde bir çekiliş düzenliyoruz.
-Kullandığınız mail adresinizi yazınız. Kazanırsanız mail adresinize mail atacağız.
-Çekiliş katılım tarihine kadar 50 katılım olmazsa çekiliş iptal edilecek.

Çekilişe Nasıl Katılırım?
PR1 Bloga Kod Eklemek : +1 Çekiliş Hakkı
PR2 Bloga Kod Eklemek : +2 Çekiliş Hakkı
PR3 Bloga Kod Eklemek : +3 Çekiliş Hakkı
PR4+ Bloga Kod Eklemek : +5 Çekiliş Hakkı
Konuya "Katılıyorum" Yazmak : 1 Çekiliş Hakkı
Eklenecek kod ;
<a href="http://etkenblog.blogspot.com" rel="muse" alt="online oyunlar">online oyunlar</a>
Çekilişe katılmak için aşağıdaki formu doldurup yazımıza yorum atın.
Kullandığınız Mail Adresiniz :
Link Eklediğiniz Blog (Varsa) :
Link Eklediğiniz Blog-2 (Varsa) :
Link Eklediğiniz Blog-3 (Varsa) :
...

Çekiliş Ödülleri
-1 kişiye logo yanı 468x60 reklam alanı. / 1 Ay
-1 kişiye sidebar 250x300 reklam alanı. / 1 Ay
-4 kişiye sidebar 125x125 reklam alanı. / 1 Ay

Çekiliş Katılım Başlangıç Tarihi : 10 Ekim 2012
Çekiliş Katılım Bitiş Tarihi : 29 Ekim 2012
Çekiliş Yapılacak Site : www.cekilisyap.com

Katılanlar
1- reflesh34@gmail.com
2- aktifgirisimcilik@gmail.com
3- 4@2kr2.com
4- yeniceri@forumexe.com
5- blackguardx@hotmail.com
6- tosyafurkan@gmail.com
7- yldz.m@hotmail.com
8- seanone.co@gmail.com
9- istanbulaz@mynet.com
10- uykujju9@hotmail.com
11- aydogan66@hotmail.com.tr
12- atalay_oguz@hotmail.com
13- admin@sitemx.com
14- oguzhan_tsclup61@hotmail.com
15- anadoluwebte@gmail.com
16- admin@oyunrafi.net
17- mahmut.can.usta@gmail.com
18- emre199574@turkmmo.com
19- pcdeyim@gmail.com
20- pozitifsohbet@hotmail.com
21- admin@sosyofikir.com
22- yarisma@orhananilder.com.tr
23- web.mesutzeytin@gmail.com
24- resulsever1907@windowslive.com
24- info@registate.net
25- emre.karanfil94@hotmail.com


Çekilişe katılan herkese bol şans !



Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. katılıyorum :)
    mail . reflesh34@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. reflesh34@gmail.com , adınız listeye eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  3. katılıyorum
    aktifgirisimcilik@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Katılıyorum 4@ 2kr2.com

    YanıtlaSil
  5. aktifgirisimcilik@gmail.com , 2@2kr2.com adlarınız listeye eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  6. Katılıyorum..

    yeniceri@forumexe.com

    YanıtlaSil
  7. yeniceri@forumexe.com adınız listeye eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  8. katılıyorum. blackguardx@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Katılıyorum

    tosyafurkan[at]@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. blackguardx@hotmail.com ,tosyafurkan@gmail.com adlarınız listeye eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  11. yldz.m@hotmail.com katılmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  12. katılıyorum
    seanone.co@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Katılıyorum , mail adresim : [email]istanbulaz@mynet.com[/email]

    YanıtlaSil
  14. Adlarınız listeye eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  15. katılıyorum

    uykujju9@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. Adınız listeye eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  17. Katılıyorum.
    mail: aydogan66@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  18. Atalay Oğuz12 Ekim 2012 07:11

    katılıyorum

    atalay_oguz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. Adlarınız listeye eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  20. Katılıyorum

    Admin@sitemx.com

    mail adreslerini buraya yazmasanız daha iyi olurdu maillist yapanların hedefi olmayaydık :)

    YanıtlaSil
  21. Adınız listeye eklenmiştir , mailleri almazsam eğer ödülleri dağıtırken geçen seferki gibi problem olacaktır. :)

    YanıtlaSil
  22. Katılıyorum :D

    oguzhan_tsclup61@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. katılıyorum anadoluwebte[@]gmail.com

    YanıtlaSil
  24. katılıyorum. mail adresim: admin@oyunrafi.net

    YanıtlaSil
  25. Adlarınız listeye eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  26. Katılıyorum.
    mahmut.can.usta@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. Adınız listeye eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  28. Katılıyorum emre199574@turkmmo.com

    YanıtlaSil
  29. Adınız listeye eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  30. Katılıyorum mail adresim:pcdeyim@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. Adınız listeye eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  32. Katılıyorum

    Mail: pozitifsohbet@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. Adınız listeye eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  34. katılıyorum mail adresim :admin@sosyofikir.com

    YanıtlaSil

  35. Katılıyorum..
    yarisma@orhananilder.com.tr

    YanıtlaSil
  36. Adlarınız listeye eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  37. Çekilişe bende katılıyorum...

    Botlar tarafından mail adresimin toplanıp spam yağmuruna uğramaması için resim linki vermek zorundayım hocam--> http://b1210.hizliresim.com/12/k/f0g49.jpg

    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  38. Adınız listeye eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  39. Katılyorum, mail adresim spam olmasın diye boşlukla yazıyorum resulsever1907 et windowslive.com

    YanıtlaSil
  40. Katılıyorum , mail adresim : info@registate.net

    YanıtlaSil
  41. Yaz benide hocam mail : emre.karanfil94@hotmail.com

    YanıtlaSil
  42. Adlarınız listeye eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  43. Katılıyorum

    Mail : hasan@hasanbalta.com

    YanıtlaSil