Android Telefonlar için Opera Mini Yeni Tasarımıyla

Yazar: Burak Şensoy Tarih: 09:09 Kategori: , , , Yorum: Yorum Yap














Opera'nın yeni tarayıcısı Android için Opera Mini 7.5 karşınızda. Bence android telefon kullanan herkes bu tarayıcıyı kullanmalı. Uygulamayı aşağıdan indirebilirsiniz. Ayrıca opera mini 7.5 tanıtım videosunu da aşağıdan izleyebilirsiniz.

Opera Mini 7.5: http://tr5.in/LeG

Opera Mini 7.5 Tanıtım Videosu :



Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Artık nokia nın işletim sistemi olan symbian devri bitti.Android artık bütün pazarı kapladı ve artık İphone hariç bütün telefon üreten firmalar Android işletim sistemini kulanıyor fakat geçtiğimiz aylarda Windows 8 işletim sistemi çıkarıldı Android e rakip çıkacak bir işletim sistemi....

    YanıtlaSil